środa, 1 sierpnia 2012

Coś nowego, coś starego / Something new, something old


Nie zaszalałam na letnich wyprzedażach, nic a nic. Jedynie spódniczkę sobie przywiozłam (Camaieu) i miałam ją namiętnie eksploatować, między innymi z „siatą” z poprzedniego postu, ale od razu upaprałam jedząc pierogi z jagodami matczynego wyrobu. Zdążyłam bluzkę tę białą założyć, co to ma z pięć lat, a już w momencie zakupu nie była nowa. Sandałki płaskie, bo i pieszo śmigałam i na rowerze, spódnicę mając  wówczas w miejscu paska.
Uwaga mojego brata (bezcenna) : Wyglądasz jak niedokończona wielkanocna pisanka. (???)

I haven’t gone crazy on summer sales, I’ve just brought one skirt and was going to wear it for a long time, but immediately stained it with home-made dumplings. I wore it once, with the five years old white top, got from a second-hand. No heels on my feet, as I walked and cycled on that day, having the skirt almost around my waist. 









10 komentarzy:

  1. Pieknie Ci wśrod natury;) co do zestawu - bardzo ladna i gora i dol, kroj spodnicy jest swietny.wyglądasz bardzo zgrabnie.he he,chcialabym Cie zobaczyc na tym rowerze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i już spieszę wyjaśnić, że ten rower był niespodziewaną koniecznością, bo tak normalnie nie zakładam wąskich spódnic do jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie bardzo,że się tu pojawiłaś !
    Kochana, ależ jesteś pięknie opalona ! A biel to jeszcze wzmacnia ! Bluzka jest śliczna, taka delikatna, romantyczna.W ogóle to masz świetną figurę ! Spódniczka też ładna i bardzo do Ciebie pasuje, mam nadzieję, że te jagodowe plamy jednak dało się jakoś usunąć ? Chociaż jagody to paskudna sprawa...
    A komentarza o pisance nie kumam ni w ząb ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plamy zeszły, uff! Znów pomykam w tej spódnicy, ale już nie na rowerze :-D Dziękuję za wszystko i postaram się bywać tu częściej. A opalenizna to 'efekt uboczny' wędrówki po górach :-)

      Usuń
  4. Masz piękną bluzkę i w ogóle świetnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka, świetna kiecka, wyglądasz bardzo romantycznie i zgrabnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, bo się zarumienię od tych wszystkich komplementów ;-)

      Usuń
  6. wielkanocna pisanka - intrygujące porównanie... ciekawe co autor miał na myśli...
    bluzeczka jest cudna, ten delikatny haft na tkaninie dodaje jej uroku - też bym chciała zobaczyć Cię w tej spódnicy na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń