środa, 19 marca 2014

Nie moje / Not mine

Znaczy się, takie kolory "nie moje", ale ubrania jak najbardziej. Tunika sama wpadła mi w ręce, taka lekka i przewiewna, wybaczyłam jej więc ponurą barwę. Jest na tyle długa, że nawet planuję nosić do niej leginsy. Spodnie miałam w planach szare, ale dziwnym trafem te właśnie przyciągnęły moje spojrzenie. Stare czarne półbuty wymagały wymiany na nowszy model, szkoda tylko, że nie są tak wygodne jak ich poprzedniczki.

I mean the colours - black and blue. I usually avoid them, but the dress/tunic is so light and the jeggins so comfortable that I couldn't just leave them at the shops. And the shoes replaced my old black ones but they aren't as comfortable as the previous pair.


jeggins - Tom Tailor (TK Maxx)


shoes - local shop


10 komentarzy:

  1. Buty i naszyjnik świetne! Zwłaszcza biżuteria ma fantastyczny kształt i ciekawy design ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. ostatnio tak lubię, prosto, nieskomplikowanie, ale wyraźnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam nie TwOje , jak Twoje . Ładnie Ci w czerni :) coś wykombinjesz żeby było bardziej Twoje :) i juz ....

    OdpowiedzUsuń
  4. super naszyjnik, a cała reszta niby zwyczajna, ale ja też tak lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami "nie moje" staje się z czasem bardzo nasze:) na szczęście czasami zaskakujemy samych siebie, nieraz też tak mam:) urzekł mnie ponad wszystko naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i ładnie. Czerń Ci pasuje, zwłaszcza jak jest ożywiona naszyjnikiem;] A buty może jeszcze staną się wygodne? Choć moje baletki (skórzane!) z Zary będą miały w tym roku już czwartą szansę na rozchodzenie, te w poprzednich latach nie poszły najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałości! Kiedyś nadejdzie ten dzień ;-) Daję radę wrócić w nich (4km) z pracy, więc nie jest tak źle.

      Usuń
  7. Co do włosów to myślę, że przy dobrej pielęgnacji mogłabyś śmiało zapuścić włosy. Jestem pod wielkim wrażeniem Sanny z bloga http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com/, której udało się zapuścić ładne włosy mimo farbowania i wcześniejszego przekonania o tym, że jej włosy nie nadają się do bycia długimi. Ale inna sprawa, że naprawdę bardzo ładnie wyglądasz w krótkich i z tego względu krótką fryzurę warto utrzymywać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam blog Sanny, ale gdzie mi się porównywać do jej "materiału" na głowie! Ona nawet farbując włosy, miała je grube i lśniące. Fakt, bardziej pasują mi krótkie, ale to też kolejny powód do ubolewania ;-)

      Usuń
  8. ten kolorowy drobiazg pod szyją cudownie rozświetla zestaw, ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń