środa, 15 sierpnia 2012

Miłośnicy gór / Mountains lovers

Już 1 lipca mieliśmy okazję pobyć nad polskim morzem przez 6 dni. Ja, siostra z mężem, pewna Ruda i pięcioro naszych dzieciaków. Niestety, pogoda nie dopisała, bo przez chwilę było tak:

a potem już tylko tak:
 ...wobec czego spędzaliśmy dni głównie na pogryzaniu ziaren słonecznika i długich przedwieczornych spacerów plażą.
Za to pod koniec lipca, gdy pojawił się w domu Tato i Mąż w jednym, pogoda zrekompensowała nam tamte bure dni i mogliśmy cieszyć się pobytem w Karpaczu.
W pierwszym dniu, gdy dojechaliśmy późnym popołudniem i znaleźliśmy kwaterę, pospacerowaliśmy tylko po miasteczku w celu rozeznania w terenie.

Głównym celem była Królowa Karkonoszy czyli Śnieżka, którą to postanowił zdobyć nasz sześciolatek. Przypominam, że w zeszłym roku wszedł na Trzy Korony, ale teraz czekało go trudniejsze zadanie, bo i góra wyższa, i rodzice wybrali bardzo ambitną trasę, czyli długi niebieski szlak spod świątyni Wang.

Ponieważ nie chcieliśmy przesadnie sforsować Maćka, zeszliśmy tylko na Wielką Kopę, stamtąd zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym, a okazała się to przyjemność z dreszczykiem emocji i do tego tania.
 Na dole mieliśmy jeszcze siły pohasać po skałkach Dzikiego Wodospadu:

1. super zdjęcia.
    Gratuluję udanego wyjazdu

2. super wakacje,cenię bardzo aktywny wypoczynek;) swietnie wygladalas na tych skalkach, jak prawdziwa kozica gorska;))

1. He he, "jak kozica", zupełnie jakbym mojego męża słyszała! Ja na wakacjach to tylko aktywnie, brakowało mi tego gdy syn był zbyt mały na wędrówki.

3. fajnie że już jesteś!!!!!!!! gratuluję pobytu w górach!!!!!!!!!!

4. mój ukochany Karpacz :) uwielbiam to miasto, jestem tam co roku na wakacjach :)

1. Oooo, co roku to dla mnie za często, mimo że jest tam pięknie.

5. Noo i takie zdjęcia to ja lubię :D:D Piękne widoki, uśmiechnięta szczęśliwa rodzina, suuuper !! :D
    (Zazdroszczę braku lęków :D :P )

1. O tak, czytałam Twój post, strach się bać! Tak, we troje jesteśmy najszczęśliwsi.

6. Widzę piękny i czynny wypoczynek,Maciek dzielny chłopak, świetne zdjęcia.Pozdrawiam

7. karpacz love, ale na śnieżkę już nie mogę patrzeć ;-)
    nie liczę ile razy ją zdobywałam.
    ;-)
    bo to w sumie był cel licznych łikendowych wyjazdów.

i od jakiegoś czasu- dla odmiany obiecuję sobie, że przejdę sobie z karpacza do szklarskiej.

btw: trzeba było odwiedzić też kowary- gdzie można zwiedzić sztolnie.
    oraz w kowarach jest bardzo ładny park miniatur.

1. Moi panowie wchodzili na Śnieżkę po raz pierwszy, a ja dopiero czwarty, także jeszcze parę razy mogę, zanim zwymiotuję ;-) Wycieczka była "pod sześciolatka", dlatego park miniatur odpadał, a sztolnie też nie bardzo. Wrócimy tam sami jak Maciek będzie studentem ;-)