niedziela, 1 września 2013

Dla biodrzastych

Ostatnio spodnie leżały gdzieś w czeluściach szafy ustępując miejsca sukienkom. Wraz z nastaniem chłodów nastąpił jednak wielki powrót granatowych dżinsów. Wielki - bo kupiłam od razu dwie identyczne pary typu 'boot cut', tak dobrze się noszą i równoważą szerokość bioder. Jeśli dodać do tego jasną luźniejszą górę i obcas (tu brak) - efekt szczupłej pupki gotowy.

dżiny - F&F





Robiliście sobie kiedyś róg nosorożca z owoców klonu?


I jeszcze kilka ujęć z pierwszego spaceru Luli na smyczy. Spisała się wspaniale, będą z niej... ludzie. Więcej na temat naszego "adoptowanego dziecka" już wkrótce.







16 komentarzy:

  1. swietnie wygladasz, a psiak jaki uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka! Dżinsy tez fajne, ale chyba jednak od dzwonów wolę rurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały sęk w tym, że rurki uwydatniają szeroką pupkę!

      Usuń
  3. u nas mówiło się, że robimy 'noski':).

    A krój spodni bardzo fajny, klasyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało klasyki w mojej szafie, właśnie to nadrabiam.

      Usuń
  4. widzę psa!

    i piękny kolor sweterka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że bordo to piękny kolor! A pies może nie piękny, ale jaki kochany...

      Usuń
  5. Bardzo dobrze wykombinowalas, tylko tych szerokich bioder nie widze, co to niby trzeba je rownowazyc :) Nawet w spodniowych lookach lubimy podobne klimaty, wiesz jesli juz chodze w dzinsach to ubieram sie bardzo czesto jak ty w tym poscie. Moja ocena wiec bedzie taka od serca: swietnie wygladasz!
    i piesio cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło nadawać na tych samych falach :-) Dzięki!

      Usuń
  6. To był przez jakiś czas mój ulubiony fason (i kolor) dżinsów, jeszcze w czasach glanów! A róg nosorożca pewnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze ja. Dostałaś mojego maila? Jutro powinnaś coś dostać :)

      Usuń
  7. Bluzka jest cudna! <3 No właśnie czas wybrać się do sklepu po jakieś jeansy, też szukam takich optycznie zmniejszających bioderka :-)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu! Liczba zgłoszeń jest malutka, czasu już niedużo, zatem szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zajrzę, choć mam pecha jeśli chodzi o wygrywanie czegokolwiek.

      Usuń