niedziela, 30 października 2011

Florence on my mind / W myślach mam Florence

 

Nie wiem ile już razy przesłuchałam najnowszy singiel Florence + The Machine.
Chce siÄ™ sÅ‚uchać i oglÄ…dać, bo wszystko co ma na sobie odpowiada totalnie mojemu gustowi, choć niekoniecznie mogÅ‚abym to zaÅ‚ożyć i dobrze w tym wyglÄ…dać. Niektórzy mogÄ… stwierdzić, że Florence jest brzydka – ok, nie należy do klasycznych piÄ™knoÅ›ci, ale już nóg może jej pozazdroÅ›cić każda kobieta. PiÄ™kno Florence polega na  przekazywaniu ludziom pozytywnych wibracji za pomocÄ… gÅ‚osu i mimiki – w jej twarzy widać caÅ‚e oddanie muzyce bez faÅ‚szywego grania pod publiczkÄ™. Uwielbiam na niÄ… patrzeć, mimo że w teledyskach nie prezentuje wymyÅ›lnych ukÅ‚adów tanecznych a jedynie z pozoru bezÅ‚adne plÄ…sanie. I ja mam ochotÄ™ skakać i „ zrzucić diabÅ‚a z ramienia”  
http://www.youtube.com/watch?v=WbN0nX61rIs&ob=av2e

I don't know how many times I've listened to the latest song by Florence + The Machine
http://www.youtube.com/watch?v=am6rArVPip8
I want to listen and watch as everything she's wearing in this clip is totally my cup of tea, although I wouldn't look good myself in all of it. Some pepople say Flo is ugly - ok, maybe she isn't a classic beauty but all women can be jealous about her legs. Her beauty lies in the emotions coming from her voice and face. I adore her althoguh she presents a joyful dance rather than sophisticated steps. And I feel like dancing and "shaking off the devil"
http://www.youtube.com/watch?v=WbN0nX61rIs&ob=av2e 

1 komentarz:

  1. Przyznam, że nigdy wcześniej o niej nie słyszałam :O jednak muszę nadrobić wszystkie braki w gwiazdach muzyki:D

    OdpowiedzUsuń